Spuštění webu

22.07.2013 17:26

Vítám Vás!

Tak tedy na internetu právě přibyl nový web... Asi bych se Vám měla nejdříve představit, jsem javopice, tedy spíše moje přezdívka tak zní. Můžete mě znát z Howrse, Blogu a možná z ještě jiných stránek. Právě díky blogu jsem založila tento web. Jeden blog už mám a nehodlám ho zatím mazat ani nijak pozastavovat. Tento web byl vytvořen hlavně kvůli volným prezentacím, které mi na blogu nejednou dělaly problémy. Jednou už jsem přišla na řešení, bohužel, po čase se kódy prezentací znovu mazaly a zlobily. Jelikož jsem spoluadminka jistých stránek, které spravujeme s buli, jsem se trochu naučila s webnode. Znala jsem ho již dříve, ale nepřipalo mi jako dobré stránky. Brzy jsem ale změnila názor, zde se dají krásně vkládat kódy prezentací a webnode je prostě na tyto věci šikovnější, to je důvod, proč byly tyto stránky založeny.

Časem to tu budu „zútulňovat“, ale bude to trochu trvat...

Vaše